رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد از تشکیل اولین جلسه کمیته همیاری و تشکلهای مردمی ستاد دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی استان در محل پایگاه انقلاب مسجد روضه محمدیه(حظیره) خبر داد.
 "مهدی نشاسته گرـ دبیر کمیته همیاری و تشکلهای مردمی ستاد دهه فجر" هدف از تشکیل این کمیته در محل پایگاه انقلاب مسجد روضه محمدیه را مردمی تر نمودن برنامه های این کمیته و همچنین تجدید بیعت با شهدای انقلاب و سومین شهید محراب حضرت آیت ا... صدوقی(ره) که سهم بسزایی در به ثمر رسیدن این انقلاب داشتند اعلام نمود.
بنا بر این گزارش در ابتدای این جلسه مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد و مسئول کمیته همیاری و تشکلهای مردمی ضمن تبیین سیاستها و اهداف و برنامه های این کمیته به بیان گوشه ای از وظایف اعضای کمیته همیاری و تشکلهای مردمی پرداخت و اظهار داشت: تبیین نقش موثر محرومین در دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی ، فراهم سازی زمینه آشنایی بیشتر محرومین با دستاوردهای انقلاب اسلامی و همچنین تبیین مناسب رویکردهای دهه پیشرفت و عدالت و ایجاد امید و نشاط در جامعه اسلامی از مهمترین وظایف این کمیته در دهه مبارک فجر امسال می باشد.
مهندس حمید نصیری با اشاره به مردمی تر شدن برنامه های این کمیته بیان داشت: سهم مردم در برگزاری برنامه ها و بهره گیری از ابتکارات مردمی این کمیته دردهه فجر باید بیشتر شود و از توانمندیهای سازمانهای مردم نهاد و مشارکت آنان در برگزاری هرچه بهتر مراسم استفاده بهینه به عمل آید.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان یزد نیز در این جلسه با اشاره به سیر تاریخی انقلاب اسلامی و ثمرات آن تصریح کرد: دشمنان در تلاش هستند موفقیت های این انقلاب و نظام را برعکس جلوه دهند.
حجت الاسلام والمسلمین محمد فخرالدینی خاطر نشان کرد: امسال باید جشنها و مراسمات سی و سومین سالگر پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با شکوه و نشاط بیشتری برگزار شود و دستاوردهای انقلاب اسلامی به نحو مطلوب برای نسل جوان بازگو شود.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا